عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

گله ندارم

گله ندارم

7.gif7.gif


گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
 

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر من مشغلهای نیست

رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت

بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست
نظرات 1 + ارسال نظر
ali 12 شهریور 1391 ساعت 01:19 ب.ظ http://amoozeshjen30.blogsky.com/

روزمرگـــــــــــــی های زندگــــــــــــــــی ...

نداشتنـــــ تکیه گاهی برای تنهایــــــــــیت.....

برایــــــــ همـــــــــــراه بودنـــــــــــــ....

برایــــــــــــــ تکیهـــــــــــ گــــــــــاه بودنــــــــــــــ.....

روزمرگــــــــــــــــــی های زندگــــــــــــــــــــــی.....

درکــــــــــــ نشـــــــــدن......

صبـــــــــــــور بودنــــــــــــــــــــــ....

در جــــــــــــــمع بودنــــــــــــ و تنهـــــــــــــا بودنـــــــــــــــــــ....

برایــــــــــــ هـــــــــمه بودنـــــــــــــ تهـــــــــــی بودنــــــ از کســـــــی....

روزمرگـــــــــی های زندگـــــــــــــــی .....

روزهـــــــــــــــایـــــــــــــــــ تکـــــــــــراریــــــــــــــــــ.....

روزهـــــــــــــــــــایـــــــــــــ خاکســــــــــــــتری زندگیــــــــــــــــــــــــــــ....

روزمرگـــــــــــــــــــــــــی و روزهــــــــــایــــــــــــــــ بــــــــــی دلـــــــــــــیل.....

روزمرگــــــــــــــــــــی و دلـــــــــــ مـــردگیـــــــــــــــــــ.......

با ســـــــــــــر افتــــــــــادن و.....

دلــــــــــــــــــ شـــــــــــــــکستــــــــــــن.....

روزگــــــــــــــــــــــار....!!!!

ایــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــ......

رســـــــــــــمش نبـــــــود.....!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد