عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

دلم چقد گرفتههههههههههههه................ 

          

دلم میخواست الان یکسی بود که یکم باهاش حرف میزدم...... 

                          

           

تمام شد

نبود … پیدا شد …

آشنا شد … دوست شد …

مهر شد … گرم شد ...

عشق شد … یار شد … تار شد …

بد شد … رد شد … سرد شد ...

غم شد … بغض شد … اشک شد …

آه شد … دور شد … گم شد

تمام شد ، تمام شد ...   
 
 
 
 
 
بی حضورت


هر چه کردم


زندگی زیبا نشد


شاعر شده ام


همه واژه هایم دو حرفیست

تو.... تو.... تو! 
 
 
 
 

آی آدم هــــا ....
حتی اگر آن سوی ابرها باشد ...
دوســــتـش دارم ...

چون ... !!!

چون دوستش دارم و فقط همین !

دوسـتش دارم ...

بدون دلیل ،

فقط دوستش دارم ؛

همین ...

سـاده و دیــوانـه وااااااااار ....

بوسه های مجازی ...

هوس های سرد ...

آغوش های خیالی ...

احساسات از جنس دکمه های کیبرد ...

نسل من نسلی است که احساساتش پشت همین کابل سیم ها قربانی میکند ...


هوس کرده ام که تو باشی و من باشم و هیچکس نباشد
انگاه داغترین اغوشها را از تنت وشیرین ترین بوسه ها را از لبانت بیرون
بکشم به تلافی تمام روزهایی که میخواستمت و نبودی......

عشق یعنی........

این شعر برای کسانی است که عشق را می فهمند، عشق واقعی را!


عشق یعنی

حرکت بدون سکون


 نور بدون ظلمت


 بهار بدون پاییز


 روز بدون شب


 بیداری بدون غفلت


 مهر بدون قهر


زندگی بدون مرگ


فهمیدن بدون خواندن


یقین بدون شک


زایمان بدون جلوگیری


پاکی بدون ناپاکی


صعود بدون سقوط


مستی بدون هوشیاری


بودن بدون خود


سوختن بدون سوزش


شکنجه بدون درد


گریه بدون بغض


درد بدون گفتن


و...................


(برای کسی که لایق عشق است) 

 

 این شعر از نسترن جونه:

 

منبع:http://nastaran-amoozegar.blogsky.com/

اگر خیانت کنی واقعا که

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزیتسل
.
.

دستم برسه بهت پوستتو میکنم.خیلی لوسسسسسسی . 

دختره ی بیشعووووووووور مثلا سکرت بود.رفتی گذاشتی کف دستش؟؟ 

دارم براااااااااتتتتتتتتتتتت  

داااااااااااااااااااااااااااااارم برات

در ثانیه‌های بودنت می‌مانم

در فصل شکست خوردنت می‌مانم

یک سال نه ده سال چه فرقی دارد

تا لحظه دل سپردنت می‌مانم و دوستت دارم . . .

مادر

ای بهتر از همه کلمات!

ای خواستنی تر از عشق!

دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم

و ستاره ها را بالای سرت بچینم

و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم

و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم

دوستت دارم مادر