عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

عشقِ ممنوع ♥♥♥♥♥♥♥اشعار و جملات زیبا و عاشقونه

دوست داشتن تو بزگترین ترین اشتباه زندگی من بود

مریم

مثل اون وقتا هنوز دلم برات لک می زنه

حسرت داشتن تو ٬ پیر شده ٬ عینک میزنه

صورتم سرخ شده بود ٬ اما حالا کبود شده

جدایی یه عمره داره توی اون چک می زنه

اونی که من نمیخواستمش ولی منو میخواست

منو میبینه یه وقت دوباره چشمک میزنه

یادته مشروط دوست داشتن تو شدم یه عمر ؟

هنوزم کامپیوتر داره برام تک میزنه

حالا که گذشت و رفتی و منم تموم شدم . . .

مثل تو کی آدمو جای عروسک میزنه ؟

دیشب از خواب پریدم خوب شد ٬ آخه دیدم یکی

داره به ماشین تو ٬ هی گل میخک میزنه

تو که تنها نبودی ٬ یکی پیشت نشسته بود

بگذریم ٬ این دل من همیشه با شک میزنه

اونی که بهم میگفت دوست دارم ٬ دوسم نداشت

دیده بودم واسه ی دختره سوتک میزنه

باورت میشه هنوز عاشقتم ٬ اون روز خوب

دل هنوز واست (( تولدت مبارک )) میزنه

تو زیاد دوسم نداشتی ٬ خوب مقصر نبودی

کی میاد امضا زیر قول یه کودک میزنه ؟

نه که بچه ها بدن ٬ پاک و زلاله قلبشون

ولی نبض عقلشون ٬ یه قدری کوچک میزنه

فکر نکن فقط توی ٬ رسمه یه وقتا حوصله

میره آسمون ٬ خودش رو جای لک لک میزنه

دختر همسایمون ٬ نمیدونه دوس نداری

داره دور قاب عکست گل و پولک میزنه

نه که فکر کنی به تو نظر داره ٬ میکشمش

مثلا داره رو زخمام گل پیچک میزنه

کارش این نیس ٬ طفلکی شب تا سپیده میشینه

گل و بوته و شکوفه روی قلک میزنه

راستی من چرا تو نامم اینا رو به تو میگم

نمیگم گوشای رویام دیگه سمعک میزنه

جز واسه نوار تو که توش صدای نازته

به نفس هام عطر سیب قندک میزنه

نامه مو جواب نده ٬ دوسم نداشته باش ٬ ولی

نذا اصلا نزنه قلبی که اندک میزنه

پیش هیچ کسی نرو ٬ حلقه دست کسی نکن

چون گناهه ٬ من هنوز دلم برات لک میزنه

حسین ازت بدم میااااااااد لعنتیییییییییییی

شکلک های ناز و لوس

                                      

   

شکلک های ناز و لووووووووس که من عاشقشونم

                                                                                                                                         

                                                         

وای خدا جوووووووووووون اینو چه ناز خوابیدههههههه    آروین مامان

                                     


                            

                      

     


ادامه مطلب ...


خدا ما رو برای هم نمیخواست..فقط میخواست همو فهمیده باشیم...


بدونیم نیمه ی ما مال ما نیست...فقط خواست نیممون رو دیده باشیم...

تموم لحظه های این تب تلخ...خدا از حسرت ما باخبر بود...


خودش ما رو برای هم نمیخواست...خودت دیدی دعامون بی اثر بود...

چه سخته مال هم باشیم و بی هم...میبینم میری و میبینی میرم...

تو وقتی هستی اما دوری از من...نه میشه زنده باشم نه بمیرم...

نمیگم دلخور از تقدیرم اما...تو میدونی چقدر دلگیره این عشق...

فقط چون دیر باید میرسیدیم...داره رو دست ما میمیره این عشق...

تموم لحظه های این تب تلخ...خدا از حسرت ما باخبر بود...

خودش ما رو برای هم نمیخواست٬خودت دیدی دعامون بی اثر بود...

خدا ما رو برای هم نمیخواست...فقط میخواست همو فهمیده باشیم...

بدونیم نیمه ی ما مال ما نیست...فقط خواست نیممون رو دیده باشیم...!!!







اِنـصـــآفــــ نـیـستــــــ


کــه دُنـیــآ آنـقـَـدر کـوچَـکـــــ بـآشـَــد


کــه آدَمـ هــآی تـکـرآری رآ روزی صـَـد بــآر

 بــِبـیـنــی



و آنـقـَـدر بـُزرگــــــ بــآشَــد



کــه نـَتـَـوآنـی آن کَـسـی رآ کـه دلـَتـــــ مـیـخواهــَـد،


حـَـتــی یـِکــــ بــآر بـبــیـنــــی...!!









  

دلتنگم

برای کسی که مدتهاست،


بی آن که باشد،


هـر لحـظه،


زنـدگی اش کـرده ام



  



  




رفت؟! به سلامت.من خدا نیستم بگویم:

صدبار اگر توبه شکستی بازآی.

آنکه رفت،به حرمت آنچه با خود برد

حق بازگشت ندارد.رفتنش مردانه نبود.

لااقل مرد باشد برنگردد.

خط زدن بر من،پایان من نیست.

آغاز بی لیاقتی اوست ..!

براش بنویس دوستت دارم آخه می دونی آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست . گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره ولی تو بنویس .. تو ... بنویس


گاه دلتنگ میشوم ، 

    دلتنگتر از همه دلتنگها ،

گوشه ای مینشینم و میشمارم حسرتها را

محاکمه میکنم و جدانم را،

کدام قلب راشکستم و کدام احساس را له کردم و کدام خواهش رانشنیدم

و به کدام دلتنگی خندیدم

که اینچنین دلتنگم؟

پیامبر اکرم(ص) میفرمایند:

محبوبترین اعمال در نزد خدا شادی در دل مومن کردن است.

برترین نوع ایمان آن است که بدانى هر جا هستى خدا با توست.

 دو خصلت است که نیک‌تر از آن نیست: ایمان به خدا و سود رساندن به بندگان خدا

♥یه احساسی به تو دارم یه حس تازه و مبهم♥

یه جوری توی دنیامی که تنها با تو خوشحالم   ♥

یه احساسی به تو دارم شبیه شوق و بیخوابی♥
تو چشمات طرح خورشیده تو این شبهای مردابی♥

تا دستای تو راهی نیست دارم از گریه کم میشم♥
تو مرز بین من با تو دارم شکل خودم میشم♥

مث گلهای بی گلدون هنوزم مات بارونی♥
♥تو از دلتنگی دریا توی توفان چی می دونی؟♥

نمی دونم کجا بودم که رویاهامو گم کردم♥
که می سوزم که می میرم اگر که از تو برگردم♥

خودم بودم که می خواستم همه دنیای من باشی♥
♥♥♥♥♥ببین غرق توام اما هنوز می ترسی تنها شی

این جاده های بی انتها

مرا و تو را از مقصدمان دور کرده است

بیا همین نزدیکیها کوچه بن بستی هست

که ما را با هم آشتی می دهد ....

به چه می خندی عزیز !؟

به چه چیز !؟

به شکست دل من... !

یا به پیروزی خویش !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به نگاهم که چه مستانه تو را باور کرد !؟

یا به افسونگریِ چشمانت...

که مرا سوخت و خاکستر کرد...!؟

"به چه می خندی تو...؟"

به دل ساده ی من می خندی !؟

که دگر تا به ابد نیز به فکر خود نیست !؟
به جفایت که مرا زیر غرورت له کرد !؟

به چه می خندی عزیز !؟
به هم آغوشی من با غم ها

یا به ...!

خنده دار است...بخند !!!

هــــر راهـــی را کــــه رفـــتــه بـــاشــــم ...

 

  هــــر چـــقــــدر هــــم دورتــــر


  کـوتــاه تــریــن اســت بــرای رســیدنِ دوبــاره بــه تــو

 

  کـــافــــی ســــت کـــه یــکــبـــار دیــــگـــر


  نــــامـــم را صـــدا بـــزنـــی

 

  بـــر مــــی گـــــردم....

برای عشقم


برای عشقم که هیچوقت قرار نیست مال من بشه اما یه جور خاصی دوسش دارم:

بعضی آدم ها را نمیشود داشت

فقط میشود یک جور خاصی دوستشان داشت !
بعضی آدم ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آن ها !
اصلا به آخرش فکر نمی کنی
آنها برای اینند که دوستشان بداری
آن هم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق !
یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست ..!
این آدم ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم
در کنج دلت تا ابد یه جور خاص دوست داشته خواهند شد

آغوش

بـایـــد باشــــد

غــیــر از ایــــن کـــنــج تـــنــهـــایـــی !

تــــا آدمــــ گــــاهـــی آنــــجـــا جــــان بــــدهــــــد !

... مــثــــلا" آغـــــوش تـــــــو !

جـــــان مـــیـــدهد برای جــــــــــان دادن ...


چه نادانند آن مردمی که گمان می برند عشق با معاشرت طولانی و همراهی مستمر پدید می آید...
عشقِ حقیقی آن است که زاده ی سازگاری روحی باشد و اگر این تفاهم در یک لحظه کامل نشود، در یک سال و یک نسل تمام نیز به کمال نمی رسد!

mooonghlooooooooooooooooooooooooooooooooooooooomamiii